بیانیه کیفیت

 شرکت بیمه البرز (سهامی عام) به عنوان یکی از با سابقه‌ترین بیمه‌گران کشور و صاحب خوشنامی در ارائه خدمات بیمه‌ای در جامعه اعتقاد دارد با بهره‌مندی از سیستم‌های مدیریتی امکان تحقق مناسب مأموریت ‌شرکت و تقویت زمینه‌های توانگری و ماندگاری افزایش می‌یابد. بنابراین با تکیه بر دانش و تلاش کارکنان، مشتری‌محوری را سرلوحه برنامه‌ریزی و اقدام خود قرار داده است. همچنین با اعتقاد به نقش و اهمیت کیفیت خدمات در ارتقای جایگاه شرکت در صنعت بیمه و نزد مشتریان و اهمیت رضایت مشتریان از خدمات بیمه‌ای دریافتی، مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استانداردهای جهانی Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸ نموده و موارد زیر را به عنوان خط مشی کیفیت دنبال می‌کند. 

۱. حفظ و ارتقای وضعیت توانگری (پشتوانه مالی و تخصص حرفه‌ای) و ماندگاری (حضور همیشگی در صنعت بیمه و اقتصاد کشور از طریق مشتری‌مداری، مدیریت علمی، افزایش بهره‌وری و کارآیی) شرکت؛
۲. انتخاب الگوی مشتری‌مداری ضمن حفظ حداکثر بازدهی؛ 
۳. حفظ منافع ذینفعان با بکارگیری کارآمد ذخایر فنی و اندوخته‌ها در بازار پول، سرمایه و املاک و مستغلات؛ 
۴. تنوع‌بخشی به پوشش‌های بیمه‌ای و ایجاد آمادگی در جهت اجرای آن؛ 
۵. حضور فعال در بازار رقابتی بیمه ضمن احتراز از رقابت ناسالم و غیرمنطقی با رقبا؛ 
۶. بهبود و افزایش مداوم بهره‌وری منابع .
نماینده مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب مسئولیت نظارت مستمر بر عملکرد صحیح این سیستم را بر عهده دارد و می‌بایست از طریق ممیزی‌های داخلی و ارائه گزارش‌های منظم، اثربخشی و چگونگی عملکرد سیستم مدیریت کیفیت را به اینجانب اطلاع دهد تا اقدامات به موقع برای بهبود و یا جلوگیری از هرگونه انحراف در عملکرد صورت پذیرد.
از آنجایی که موفقیت این سیستم بستگی به مشارکت تمامی همکاران دارد، بنابراین از تمامی مدیران و کارکنان انتظار می‌رود نسبت به لحاظ نمودن خط‌مشی کیفیت در تمامی فعالیت‌های خود اقدام نمایند.

                                                                                                                                                                                       سیدرسول تاجدار

با ما در ارتباط باشید

با ما باشید تا از آخرین اخبار بیمه ای مطلع شوید.